کد خبر : 2973
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 22 مهر 1399 - 13:05

نظر اعضای شورای شهر در خصوص پلی که به نه نام کرمان خودرو نام گذاری می شود

نظر اعضای شورای شهر در خصوص پلی که به نه نام کرمان خودرو نام گذاری می شود

پایش بازار-این روزها اخبار مختلف ونظرات عجیب شنیدن از برخی از مسئولین برای مردم به یک امر عادی تبدیل شده است اما نظرات برخی از اعضای شورای شهر در خصوص نامگذاری پل کرمان خودرو به نام این خودروساز کمی جالب توجه است .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «پایش بازار»، اعضای شورای شهر برای نامگداری برخی از خیابانهای تهران تشکیل جلسه داد اما زمانی که قرار شد پلی در منطقع 22 تهران به نام کرمان خودرو نامگذاری شود موافقان ومخالفان نظرات جالبی را ابراز نمودند :

خداکرمی درباره نامگذاری پلی به نام کرمان خودرو گفت: حمایت از برند خوب است اما این پل برای مردم است وقتی به نام یک کارخانه خصوصی باشد این معنا را دارد که هزینه ساخت آن‌را پرداخت کرده است و با توجه به این شرایط به نظرم عوارضی که تحمیل می‌شود به کل شهر بپردازند. هاشمی هم با این پیشنهاد موافقت کرد.

حق شناس در توضیح این پیشنهاد گفت: کارخانه این خودروسازی در خیابان غربی این پل است.

رسولی گفت: اخذ عوارض و حقوق شهری ربطی به نامگذاری ندارد و شرکت مربوط کارخانه اش در ارگ جدید بم است و نمایندگی مرکزی اش در این نقطه قرار دارد و از طریق نامگذاری امتیازی نمی‌دهیم.

اما سوال اینجاست چرا خداکرمی چنین پیشنهادی را داده است آیا در چند کیلومتر عقب تر که خیابان ایران خودرو وجود دارد هزینه ساخت ایران خودروی شمالی و جنوبی را ایران خودرو داده است یا کشور افریقا برای نام گذاری خیابان جردن به نام نلسون ماندلا باید عوارضی به شهرداری پرداخت نماید .

هرچند با تمام این نظرات خوب وبد در نهایت پل با رای کمیسون نامگذاری به نام کرمان خودرو لقب گرفت .

بیشتر بخوانید:رییس کمیسیون صنایع و معادن: باور و اعتقاد من ورود بخش خصوص به صنعت است

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.