کد خبر : 5365
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 دی 1399 - 10:58

دانلود اپلیکیشن سهام ایران خودرو برای موبایل/ اندروید و ios

دانلود اپلیکیشن سهام ایران خودرو برای موبایل/ اندروید و ios

دانلود اپلیکیشن سهام ایران خودرو برای موبایل اندروید و ios در دسترس همگان قرار گرفت. جزئیات بیشتر از نحوه دانلود اپلیکیشن سهام ایارن خودرو برای موبایل را در زیر ببینید.

به گزارش پایگاه خبری «پایش بازار»،اپلیکیشن سهام ایران خودرو برای موبایل اندروید و ios در اختیار سهامداران قرار گرفت تا سهامداران با سهولت بیشتر و ضریب اطمینان بالاتر بتوانند آخرین وضعیت سهام ایران خودرو خود را مشاهده کنند. در ادامه نحوه دانلود اپلیکیشن سهام ایران خودرو برای موبایل اندروید و ios را برایتان آورده ایم. هدف از طراحي اپليكيشن سهام ارتقا و بهبود خدمات سهامداري و افزايش رضايتمندي سهامداران است. این کار  براي نخستين بار در ميان شركت هاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار، توسط گروه صنعتی ایران خودرو ايران خودرو انجام شده است.

 

سهامداران ایران خودرو می توانند برای بهره مندی از این اپلیکیشن از طریق گوشی تلفن همراه خود به سایت سهام ایران خودرو به نشانی (Stock.ikco.ir)مراجعه و نسبت به نصب این برنامه اقدام کنند. لینک اپلیکیشن سهام برای آن‌دسته از سهامدارانی که شماره تلفن همراه آنان قبلا در سیستم سهام ثبت شده پیامک خواهد شد. اپلیکیشن سهام ایران خودرو در دو نسخه اندروید و IOS طراحی شده است. کد ملی سهامدار به عنوان نام کاربری و شماره شناسنامه (تایپ انگلیسی) به عنوان رمز عبور برای ورود به اپلیکیشن درنظر گرفته شده است.

 

اداره سهام ايران خودرو در سال هاي اخير با بهره گيري از خدمات نوين الكترونيك و طراحي و راه اندازي سايت سهام، امور سهامداري را از حالت سنتي به مكانيزه تغيير داده است. هدف از طراحی اپلیکیشن سهام ایران خودرو سهام ارتقا و بهبود خدمات سهامداری و افزایش رضایتمندی کاربران می باشد.

 

هم اکنون می توانید با کلیک بر روی دکمه متناسب با سیستم عامل موبایل خود نسخه موردنظر برنامه را با حجم ۳ مگابایت دانلود کنید.

 

دانلود اپلیکیشن سهام ایران خودرو ✔️ نسخه رسمی و بروز | ماگرتا

 

لینک دانلود نسخه اندروید
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.