کد خبر : 7471
تاریخ انتشار : شنبه 1 خرداد 1400 - 11:34

فعال شدن درخواست دريافت تيک آبي در توئيتر با شرايط خاص

فعال شدن درخواست دريافت تيک آبي در توئيتر با شرايط خاص

توئیتر سرانجام بعد از سال 2017 با مجموعه‌ای از دستورالعمل‌ها، روند ارائه تیک آبی خود را دوباره آغاز کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “پایش بازار“، پلتفرم توئیتر سرانجام امکان درخواست مجدد تیک آبی را فراهم می‌کند، اگرچه این شرکت دسته بندی‌ها و دستورالعمل‌های جدیدی را ارائه داده است. توئیتر می‌گوید که روند ارائه درخواست جدید تیک آبی و بررسی برنامه‌های عمومی برای تایید، در طول چند هفته آینده آغاز خواهد شد.
برای افرادی که اطلاع ندارند باید گفت، تیک آبی یکی از راه‌های تشخیص صحت و هویت حساب در توئیتر است. هر حسابی که در توئیتر تأیید شده باشد، بعد از نام کاربر دارای علامت تیک آبی است. با این حال، با راه اندازی مجدد تاییدیه توئیتر ، این شرکت دستورالعمل‌های جدیدی را برای حساب‌های تایید شده در سیستم عامل معرفی کرده است.
این شرکت می‌گوید آن دسته از کاربرانی که برای دریافت تیک آبی اقدام می‌کنند، نباید در 12 ماه گذشته دچار هیچ قفل 12 ساعته یا 7 روزه‌ای برای نقض قوانین توئیتر شده باشند. این شرکت به طور خاص حساب‌هایی را فهرست کرده است که واجد شرایط دریافت نشان تأیید شده نیستند، که شامل حساب‌های خبری، تفسیر و حساب‌های غیررسمی طرفداران، حیوانات خانگی و شخصیت‌های خیالی، حساب‌های مرتبط با فعالیت مضر و محتوای تنفرآمیز و حساب‌های ضد سیاست توئیتر و هرزنامه است.

چه کسانی واجد شرایط دریافت تیک آبی توئیتر هستند؟
توئیتر کاربرانی را که می‌توانند برای تیک آبی درخواست دهند را هم دسته بندی کرده است، که شامل حساب‌های دولتی، شرکت‌ها، نشان‌های تجاری و سازمان‌ها، سازمان‌‌های خبری و روزنامه نگاران، سرگرمی‌ها، ورزش و بازی، فعالان و سایر افراد با نفوذ می‌شود.
البته طبق گزارش های قبلی اعطای تیک آبی توئیتر به افراد مختلف به صورت سلیقه ای انجام می شود و باید دید این بار این رویه چگونه خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.