کد خبر : 31271
تاریخ انتشار : شنبه 19 خرداد 1403 - 12:09

اعلام نتایج قرعه کشی خودروهای برقی تا پایان امروز

اعلام نتایج قرعه کشی خودروهای برقی تا پایان امروز
از عصر روز پنجشنبه، نتایج قرعه کشی خودروهای برقی برای برخی از متقاضیان در سامانه یکپارچه به نشانی https://evauto.ir/ قابل رؤیت شده است اما نتایج کامل تا پایان روز ۱۹ خرداد ماه مشخص می‌شود.

به گزارش پایش بازار،مهدی تقدسی مدیر سامانه یکپارچه خودروها اظهار کرد: از عصر روز پنجشنبه، نتایج قرعه کشی خودروهای برقی برای برخی از متقاضیان در سامانه یکپارچه به نشانی https://evauto.ir/ قابل رؤیت شده است اما نتایج کامل برای همه شرکت‌کنندگان مشخص نشده و سایت به حالت به روزرسانی بازگشت.

وی افزود: این فرآیند اعلام نتایج تا امروز تکمیل خواهد شد و نتایج نهایی اولویت‌دهی، تا پایان روز ۱۹ خرداد ماه مشخص می‌شود.

تقدسی خاطرنشان کرد: متقاضیان در سه دسته تقسیم، خواهند شد. دسته اول متقاضیانی هستند که خودرو به آنها تخصیص داده شده است. دسته دوم متقاضیانی‌اند که در صف انتظار موقتیِ خرید خودروی مورد نظر قرار می‌گیرند تا در صورت عدم تکمیل وجهِ دسته اول یا افزایش ظرفیت فروش، خودرو به آنها تخصیص داده شود. در نهایت دسته سوم، متقاضیانی هستند که در وضعیت عدم تخصیص قرار خواهند گرفت و مشمول تخصیص در این دوره، نخواهند بود.

گفتنی است، پس از راه اندازی سامانه ویژه عرضه خودروهای برقی بالغ بر ۱۴۰ هزار نفر برای خرید این خودروها ثبت نام کردند که در نهایت به دلیل عرضه ۱۰ هزار خودرو، مقرر شد با استفاده از شیوه قرعه کشی، برندگان مشخص شوند و خودرو تحویل بگیرند.

بر همین اساس نیز متقاضیان می‌توانند با مراجعه به پنل خود، از وضعیت ثبت نام خود مطلع شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.