کد خبر : 29266
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 بهمن 1402 - 9:41

جزئیات دریافت عیدی کارگران اعلام شد

جزئیات دریافت عیدی کارگران اعلام شد
همه کارگران طبق سنوات کاری عیدی و مزایای پاداش پایان سال را دریافت می‌کنند ولی چنانچه کارگری شش ماه در کارگاه کار کرده باشد، طبق همان نیم فصلی که کار کرده عیدی خود را می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری «پایش بازار»  رئیس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی بر لزوم پرداخت عیدی و پاداش کارگران تا قبل از پایان سال تاکید کرد و گفت: کارفرمایان نباید عیدی کارگران را به سال بعد موکول کنند و در صورت امکان با حقوق بهمن ماه عیدی را به دست کارگرانشان برسانند.

فتح الله بیات، درباره پرداخت عیدی و پاداش پایان سال کارگران اظهار کرد: بحث عیدی و پاداش پایان سال کارگران به رسم هر سال صورت می‌گیرد و ما به کارفرمایان توصیه می‌کنیم برای آنکه از بار بدهی‌شان کاسته شود و به ازدحام روزهای پایانی سال در بانک‌ها دچار نشوند، در بهمن ماه و اوایل اسفند عیدی و پاداش کارگرانشان را زودتر به دستشان برسانند.

وی با بیان اینکه کارگران طبق سنواتی که دارند عیدی دریافت می‌کنند، گفت: در حال حاضر عرف پرداخت عیدی به این شکل است که برخی از کارفرمایان پاداش و عیدی را در پایان سال با کارگران خود تسویه می‌کنند و برخی دیگر بر اساس قرارداد کار اعم از سه ماه و شش ماه عیدی را می‌پردازند./ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.