در گفت و گو با پایش بازار مطرح شد:
خدمات پس از فروش اصلی ترین اولویت ریفل
به گزارش پایگاه خبری «پایش بازار»، ابراهیم حفظی با توجه به رقابت و نیازی که در این حوزه به محصولات با کیفیت وجود دارد، تاکید کرد: در ریفل تمرکز اصلی بر خدمات پس از فروش استوار است و فروش در مرحله بعدی قرار می گیرد.چرا که معتقد هستیم در هر شرایطی باید کنار مشتریان بود و آنها را راضی نگه داشت.
وی با اشاره به اینکه شرکت ریفل در حوزه تولید سیستم های تهویه مطبوع فعالیت و سابقه خوبی دارد اضافه کرد: هدف ما داشتن نگاهی متفاوت در این حوزه بود و تلاش کردیم که تغییرات مثبتی در این صنعت ایجاد کنیم.
ابراهیم حفظی ادامه داد : در گذشته هیچ یک از تولیدکننده داخلی از لحاظ قیمتی، توان رقابت با شرکت های خارجی را نداشت چرا که واردات چیلرها، بسیار به صرفه تر بود.
وی افزود : در همان زمان ها به فکر تولید این محصولات بودیم در نتیجه شروع به تحلیل بازار کردیم و اطلاعات لازم را به دست آوردیم. نتیجه مهم این بود که بحث خدمات، پاشنه آشیل این صنعت است و باید به آن توجه کرد.
مدیرعامل شرکت ریفل گفت : تعداد تولیدکنندگان تهویه مطبوع در کشور بیش از ۱۰۰۰ شرکت است. البته این شرکت ها شامل برندهای بزرگ، کوچک و حتی زیر پله ای ها میشوند.
وجه تمایز ریفل با رقبا
وی ادامه داد: وجه تمایز برند ریفل با سایر شرکتها، خدمات مناسب و مشاوره های تخصصی است. برند ریفل برای تمامی پروژه های خود ۲۴ ماه گارانتی و البته برای پروژههای بسیار بزرگ بین ۳ تا ۵ سال گارانتی ارائه خواهد کرد.
مهندس حفظی گفت : در سالهای اخیر عواملی باعث شد که مشتریان داخلی به سمت برندهای تولید داخل روی بیاورند. تولید محصول با کیفیت ایرانی و ارائه خدمات مناسب به مشتریان باعث شده تا خریداران این محصولات به این درک برسند که تهویه مطبوع های خارجی یک محصول فراتر از تولیدات داخلی نیستند.
مدیرعامل ریفل افزود: ما همواره به مشتری این حس را منتقل میکنیم که میتواند این اطمینان را داشته باشد که در هر لحظه کنار مشتری خواهیم بود. ریفل برای هر محصول حدود ۱۵ سال تعهد تامین قطعات خواهد داشت و این امر برای جلب رضایت مشتری بسیار مفید خواهد بود.
افزایش ایجاد اشتغال در ریفل
وی گفت : در حال حاضر برند ریفل توانسته به صورت مستقیم و غیر مستقیم برای بیش از ۲۵۰ نفر ایجاد اشتغال کند.
جلوگیری از خروج ۲ میلیون یورو
حفظی با اشاره با میزان صرفه جویی ارزی در تولیدات داخلی سیستم های تهویه مطبوع گفت : به واقع آمار دقیقی برای جلوگیری از خروج ارز در کل این صنعت وجود ندارد. اما به عنوان مثال برند ریفل در اجرای یک پروژه که قرار بود با برندهای خارجی انجام شود، از خروج بیش از ۲ میلیون یورو ارز از کشور جلوگیری کرد.
مزدک شیدایی
برچسب ها :خدمات پس از فروش ، شرکت ریفل
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0