کد خبر : 4047
تاریخ انتشار : شنبه 24 آبان 1399 - 10:27

نرخ شکر برای مصرف‌کننده ۸۷۰۰ تومان

نرخ شکر برای مصرف‌کننده ۸۷۰۰ تومان

دبیر انجمن قند و شکر از نهایی شدن قیمت شکر برای صنوف، صنایع و مصرف کنندگان خبر داد و گفت: قیمت نهایی برای خانوار بدون تغییر نسبت به خردادماه هر بسته یک کیلویی ٨٧٠٠ تومان باقی ماند.

به گزارش پایگاه حبری «پایش بازار»، بهمن دانایی دبیر انجمن صنفی کارخانجات قند و شکر  با اشاره به برگزاری جلسه ستاد تنظیم بازار و نهایی شدن قیمت شکر برای صنف، صنعت و همچنین خانوار، اظهار داشت: در این جلسه قیمت شکر تولید داخل درب کارخانه برای صنوف، صنایع و بصورت عمده، با حدود ٣٥٠ تومان افزایش نسبت به خردادماه ۶,۶۵۰ تومان تعیین شد.

وی تصریح کرد: همچنین قیمت بسته یک کیلوگرمی شکر درب مغازه برای مصرف کننده نهایی بدون تغییر نسبت به خردادماه ٨٧٠٠ تومان تعیین شد.

دانایی از ابلاغ قیمت‌های جدید در روز جاری (شنبه ٢٤ آبان ٩٩) خبر داد و گفت: با توجه به افزایش چشمگیر هزینه‌های تولید، نظر ما این بود که قیمت شکر برای صنوف و صنایع باید ٦٨٠٠ تومان باشد که متأسفانه مورد توافق قرار نگرفت.

وی افزود: این مساله به زیان تولید است و به صنعت نیز خسارت وارد می‌کند. به عنوان مثال در خردادماه قیمت هر کیسه‌ای که شکر را در آن می‌ریزیم، ٢٠٠٠ تا ٢٠٥٠ تومان بود در حالی که همان کیسه الان ٥٠٠٠ تومان عرضه می‌شود و قیمتش ٢.٥ برابر شده است./مهر

بیشتر بخوانید:اراده جدی مسئولان برای حل مشکلات مجتمع کشت و صنعت نیشکر هفت تپه/ تاکید بر راه اندازی و فعالسازی صنایع جانبی

انتهای پیام/

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.