کد خبر : 21299
تاریخ انتشار : شنبه 10 تیر 1402 - 16:29

دبیر کانون صرافان کشور گفت:

منشا دلارهای تقلبی، کشورهایی هستند که فعالیت‌های ترویستی دارند

منشا دلارهای تقلبی، کشورهایی هستند که فعالیت‌های ترویستی دارند
دبیر کانون صرافان کشور گفت: منشا دلارهای تقلبی، کشورهایی هستند که فعالیت‌های ترویستی دارند و برخی از کشورها برای تامین مالی اقدامات ترویستی از دلارهای تقلبی استفاده می‌کنند و دلار از این مبادی وارد کشورها می‌شوند.

به گزارش پایش بازار به نقل از ایلنا،کامران سلطانی‌زاده درباره میزان استقبال مردم از خرید ارزهای متفرقه اظهار داشت: مردم به صورت سنتی فقط دلار و یورو خریداری می‌کنند. سایر ارزها معمولا به این دلیل که نرخ برابری آنها بالاتر از برابری استاندارد ناشی از کم بودن و رایج بودن به صرفه نیست و به عبارت دیگر مردم ترجیح می‌دهند، در ایران دلار خریداری و در خارج از کشور آن را به ارز مورد نظر خود تبدیل کنند.

وی گفت: ساز و کار درستی در کشورمان برای خرید و فروش اسکناس‌های متفرقه وجود ندارد و به دلیل اینکه بانک مرکزی محدودیت‌هایی در نرخ‌ها وضع کرده، همکاران ما در صرافی‌های مجاز امکان خرید اسکناس ارزهای متفرقه را به قیمت های متعارف ندارند.

دبیر کانون صرافان کشور درباره ورود ارزهای تقلبی به کشور تاکید کرد: معمولا منشا دلارهای تقلبی، کشورهایی هستند که فعالیت‌های ترویستی دارند و برخی از کشورها برای تامین مالی اقدامات ترویستی از دلارهای تقلبی استفاده می‌کنند و دلار از این مبادی وارد کشورها می‌شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.