کد خبر : 1841
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 20 شهریور 1399 - 11:56

محرومیت‌زدایی و ایجاد اشتغال بزرگترین هدف کروز در سالیان گذشته بود

محرومیت‌زدایی و ایجاد اشتغال بزرگترین هدف کروز در سالیان گذشته بود

پایش بازار -ایجاد اشتغال پایدار و محرومیت‌زدایی از اصول مهم قانون اساسی در کشور است امروزه جهان، با تبعات اقتصادی بیماری کووید ۱۹ دست‌وپنجه نرم می‌کند و کشورهای زیادی در اثر تغییرات ناشی از این همه‌گیری در آستانه رکود تورمی به سر می‌برند. در چنین شرایط جهانگیری ، شرایط اقتصادی کشور در تحریم‌های ظالمانه  در اوضاع و احوالی پیچیده‌تری به سر می‌برد.

به گزارش پایگاه خبری پاتیش بازار،ایجاد اشتغال پایدار و محرومیت‌زدایی از اصول مهم قانون اساسی در کشور است امروزه جهان، با تبعات اقتصادی بیماری کووید ۱۹ دست‌وپنجه نرم می‌کند و کشورهای زیادی در اثر تغییرات ناشی از این همه‌گیری در آستانه رکود تورمی به سر می‌برند. در چنین شرایط جهانگیری ، شرایط اقتصادی کشور در تحریم‌های ظالمانه  در اوضاع و احوالی پیچیده‌تری به سر می‌برد.

اما در این شرایط همیشه و همیشه بنگاه‌های اقتصادی بخش خصوصی کشور نشان داده‌اند برای حمایت از مردم و مبارزه با محرومیت‌زدایی پیش‌قدم هستند .

یکی از شرکت‌هایی که  سال‌هاست بدون هیچ ادعایی درزمینهٔ اشتغال‌زایی برای جوانان بخصوص بانوان بی‌سرپرست وبد سرپرست پیش‌قدم بوده مجموعه قطعه‌سازی کروز است این مجموعه  سالیان بسیاری است  توانسته با تکیه‌بر مدیریت یکپارچه و صحیح خود زمینه‌ساز اشتغال 11هزار بانوی ایرانی شود و  محرومیت و مشکلات اجتماعی گریبان گیر این عزیزان را رفع نماید .

مجموعه قطعه‌سازی کروز به‌عنوان بزرگ‌ترین مجموعه قطعه‌سازی کشور نشان داده در کنار اهداف عالی خود در جهت ارتقاء کیفیت محصولات تولیدی و پیشرفت روزافزون در تولید قطعات هایتک که امروزه بخش زیادی از خودروسازی کشور را از این قطعات بی‌نیاز کرده است مسئولیت‌های اجتماعی خودزا به‌درستی انجام دهد .

بدون شک نقش اشتغال‌زایی برای مبارزه با محرومیت‌زدایی یکی از اساسی‌ترین مشکلات امروزه و سالیان پس از انقلاب است همان‌طور که امام راحل پس از پیروزی انقلاب اولین سازمان رسمی کشور را بنیاد مستضعفان نامید تا بتواند با اشتغال‌زایی از محرومیت بخش‌های مختلف کشور کم نماید و این موضوع را اصلی برای همه دولت‌های تشکیل‌شده در جمهوری اسامی خواند .

کروز امروزه با همان شعار بنیان‌گذار جمهوری اسلامی و با به‌کارگیری بیش از11 هزار پرسنل خانم از اقشار محروم ،بی‌سرپرست و بد سرپرست توانسته گامی بزرگ در راستای محرومیت‌زدایی بردارد این مجموعه همچنین در هفته جاری و در بازدید رئیس کمیته امداد امام خمینی از این مجموعه قطعه‌سازی توافق کرد تا چتر حمایت خود را بر روی 1000 کودک یتیم بگستراند و در سخت‌ترین شرایط جنگ اقتصادی کشور 600 جوان مددجوی کمیته امداد را در مجموعه خود به استخدام درآورد .

اشتغال‌زایی در شرایط تحریم آن‌هم برای 600 جوان کشور و محرومیت‌زدایی از خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد کاری است بس بزرگ که یک مجموعه خصوصی در شرایط تحریمی کشور آن را متحمل می‌شوند ، کروز نشان داد درراه پیش روی خود برای بدل شدن به یک قطعه ساز جهانی بزرگ‌ترین هدفش نجات مردم کشور از محرومیت است و منافع مالی برای سهام‌دارانش در مرحله بعدی آن قرار دارد این هدف نشان از روح والایی است که در مدیریت و اهداف این کشور دمیده شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.