کد خبر : 31145
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 خرداد 1403 - 13:03

محدودیت‌های ترافیکی ۱۳ تا ۱۸ خرداد اعلام شد

محدودیت‌های ترافیکی ۱۳ تا ۱۸ خرداد اعلام شد
تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲۰۰ ظهر روز یکشنبه ۱۳ خرداد الی ساعت ۰۶۰۰ روز شنبه ۱۹ خرداد از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.

به گزارش پایش بازار به نقل از مهر، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور فراجا،محدودیت‌های ترافیکی ۱۳ تا ۱۸ خرداد را اعلام و تشریح کرد.

وی افزود: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲۰۰ ظهر روز یکشنبه ۱۳ خرداد الی ساعت ۰۶۰۰ روز شنبه ۱۹ خرداد از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است. همچنین تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

سرهنگ شیرانی ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از مسیر جنوب به شمال در آزادراه خلیج فارس (تهران –قم) در محدوده وهن آباد تا پل شهید کاظمی از ساعت ۲۲۰۰ ۱۳ خرداد روز یکشنبه لغایت ساعت ۱۶۰۰ روز دوشنبه ۱۴ خرداد ممنوع بوده و مسیر جایگزین خروجی حسن آباد یا خروجی فرودگاه امام خمینی (ره) و آزادراه ساوه- تهران است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۸۰۰ روز یکشنبه ۱۳ خرداد الی ساعت ۱۸۰۰ روز دوشنبه ۱۴ خرداد در محور قدیم قم – تهران ممنوع بوده و مسیر جایگزین آزادراه ساوه تهران و قم گرمسار است.

وی در خصوص تردد در محور کرج چالوس گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج چالوس کماکان ممنوع و دارای محدودیت قطعی است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد: روز جمعه ۱۸ خرداد ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۱۰۰ از ابتدای آزادراه تهران شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس انجام می‌شود و از ساعت ۱۲۰۰ از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) ممنوعیت تردد اعمال می‌شود، از ساعت ۱۴۰۰ از مرزن‌آباد به سمت تهران یکطرفه اعمال می‌شود. (شمال به جنوب) و از ساعت ۲۴۰۰ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن‌آباد مسیر دو صرفه می‌شود.

سرهنگ شیرانی گفت: تردد از مسیر جاده قدیم کرج چالوس تا محدوده تونل کندوان برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۰۸۰۰ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

وی با اشاره به پیش بینی محدودیت تردد در صورت پرحجم بودن ترافیک گفت: روزهای پنجشنبه تاریخ ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴۰۰ از ابتدای آزادراه تهران شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس انجام می‌شود و از ساعت ۱۵۰۰ از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) ممنوعیت تردد، از ساعت ۱۷۰۰ از مرزن‌آباد به سمت تهران یکطرفه اعمال می‌شود. (شمال به جنوب) و از ساعت ۲۴۰۰ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن‌آباد مسیر دو صرفه می‌شود.

سرهنگ شیرانی ادامه داد: روزهای شنبه تاریخ ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲۰۰ از ابتدای آزادراه تهران شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس انجام می‌شود و از ساعت ۱۳۰۰ از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) ممنوعیت تردد اعمال می‌شود، از ساعت ۱۵۰۰ از مرزن‌آباد به سمت تهران یکطرفه اعمال می‌شود. (شمال به جنوب) و از ساعت ۲۴۰۰ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن‌آباد مسیر دو صرفه می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور فراجا درباره تردد در محور هراز بیان کرد: تردد انواع تریلر در محور هراز همچنان ممنوع و تردد کلیه کامیون‌ها وکامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی روز یکشنبه ۱۳ خرداد از ساعت ۱۲۰۰ لغایت ۲۴۰۰ و روزهای دوشنبه، سه شنبه و پنجشنبه و جمعه تاریخ‌های ۱۴،۱۵،۱۶،۱۷ و ۱۸ از ساعت ۰۶۰۰ تا ۲۴۰۰ از محور هراز ممنوع است.

وی افزود: در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأمورین پلیس راه محدودیت یکطرفه مقطعی از روز یکشنبه تاریخ ۱۳ خرداد الی روز شنبه تاریخ ۱۹ خرداد به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و برعکس انجام خواهد شد.

سرهنگ شیرانی درباره محدودیت تردد در محور تهران – فیروز کوه – قائم شهر گفت: تردد انواع تریلر و کامیون به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۶۰۰ روزهای دوشنبه و جمعه تاریخ‌های ۱۴ و ۱۸ خرداد از مسیر شمال به جنوب محور قائم شهر- فیروزکوه ممنوع است. همچنین در محور قدیم رشت – قزوین و بالعکس تردد انواع تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۸۰۰ الی ۲۴۰۰ روزهای یکشنبه، سه شنبه و جمعه تاریخ‌های ۱۳،۱۵ و ۱۸ خرداد در این محور ممنوع است..

وی در خصوص تردد در محور آستارا – اردبیل و بلعکس گفت: تردد انواع تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۸۰۰ الی ۲۴۰۰ روزهای یکشنبه، سه شنبه و جمعه تاریخ‌های ۱۳،۱۵ و ۱۸ در این محور ممنوع است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.