کد خبر : 31328
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 خرداد 1403 - 13:47

قیمت یورو امروز با اندکی افزایش همراه بود

قیمت یورو امروز با اندکی افزایش همراه بود
یورو امروز با اندکی افزایش در بازار تهران ۶۴ هزار و ۱۹۰ تومان قیمت خورد.

گزارش پایش بازار، در معاملات امروز بازار تهران، هر اسکناس یورو ۶۴۱۹۰ تومان قیمت خورد. بر این اساس قیمت هر یورو نسبت به معاملات روز گذشته ۱۷۰ تومان افزایش قیمت را تجربه کرد. روز گذشته یورو در بازار آزاد تهران ۶۴۰۲۰ قیمت خورده بود. همچنین صرافی ملی امروز قیمت هر یورو را ۴۸۴۵۳ تومان برای خرید و ۴۸۹۴۳ تومان برای فروش اعلام کرد. مرکز مبادله قیمت یورو را برای امروز ۴۸۹۴۳ تعیین کرد.

قیمت یورو امروز در بازار آزاد

قیمت یورو امروز با اندکی افزایش همراه بود. به این ترتیب هر برگ از اسکناس یورو در بازار تهران امروز ۶۴ هزار و ۱۹۰ تومان قیمت خورد. بر این اساس قیمت یورو امروز در بازار آزاد تهران حدود ۸۳۰ تومان نسبت به قیمت یورو در روز گذشته کاهش یافت. روز گذشته یورو در بازار آزاد تهران ۶۴۰۲۰ قیمت خورده بود.

قیمت یورو امروز در صرافی‌ ملی

همچنین قیمت هر برگ اسکناس یورو در مرکز مبادله با کاهش نسبت به روز کاری گذشته به ۴۹ هزار و ۹۴۳ تومان و نرخ حواله یورو نیز به ۴۵ هزار و ۷۴۱ تومان رسیده است. قیمت یورو در روز گذشته قیمت یورو ۴۹ هزار و ۱۵۰ تومان و نرخ حواله یورو نیز به ۴۵ هزار و ۸۹۲ تومان اعلام شده است.

در صرافی ملی نیز قیمت یورو امروز ۴۸ هزار و ۴۵۳ برای خرید و ۴۸ هزار و ۹۴۳ تومان برای فروش قیمت خورد که نسبت به قیمت روز گذشته کاهش داشته است. روز گذشته قیمت یورو در صرافی ملی ۴۸ هزار و ۶۵۹ برای خرید و ۴۹ هزار و ۱۵۰ تومان برای فروش تعیین شده بود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.