کد خبر : 11354
تاریخ انتشار : شنبه 4 تیر 1401 - 18:00

قیمت دلار روز 4 تیرماه 1401

قیمت دلار روز 4 تیرماه 1401
قیمت دلار بازار آزاد امروز تغییری نداشت. به اعتقاد برخی کارشناسان انتشار اخباری پیرامون مذاکرات وین قیمت دلار را ثابت نگه داشته است. هم اکنون نرخ دلار بازار متشکل نسبت به روز قبل 0.02 درصد بیشتر شده و در محدوده 27 هزار و 565 تومانی قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «پایش بازار»، بعد از پایان نشست وزیر امور خارجه کشور با همتای روس خود در روزهای پایانی هفته قبل، تماس‌های بین مقامات مسئول کشورهای چین، روسیه، عمان و آمریکا برقرار شد. انتشار خبر این تماس‌ها، ذهن برخی از فعالان را به سمت مذاکرات برجام برد. همین عامل باعث شد قیمت دلار بازار آزاد از کانال 32 هزار تومانی عقب نشینی کند و به محدوده 31 هزار تومانی بازگردد.

بازار شایعات ارزی داغ است و طرف‌های مختلف بازار سعی در پررنگ کردن خبرهای گوناگون دارند. امروز یک خبر دیگر در بازار ارز مورد توجه قرار گرفت و آن هم مربوط به سپرده‌های ارزی مالباختگان بانک ملی شعبه دانشگاه بود. طبق این شایعات، چنانچه مالباختگان بانک ملی بیشتر از 10 هزار یورو با معادل آن را نگهداری کرده باشند، قاچاقچی ارز محسوب می‌شوند و دیگر به منابع ارزی خود دسترسی نخواهند داشت. امروز نرخ پوند و یورو هم ثابت بود و تغییری نداشت.

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.