کد خبر : 13918
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 1 آذر 1401 - 15:59

در گفت و گو با پایش بازار مطرح شد

 عرضه دو محصول جدید از آمیکو

 عرضه دو محصول جدید از آمیکو
 معاون بازاریابی و تحقیقات بازار آمیکو در حاشیه نخستین همایش شناخت ظرفیت های همکاری آمیکو در بخش صنعت و معدن و حمل و نقل با اشاره به اینکه آمیکو از شناخته شده ترین شرکت ها خودروساز است گفت: ،هدف از برگزاری همایش شناخت ظرفیت های بیشتر است و همچنین به زودی دو محصول جدید از سوی این شرکت به بازار عرضه خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «پایش بازار»، غلامحسین بی ریا اضافه کرد: در شرایط فعلی و به رغم شناخته شده بودن آمیکو،با این همایش قصد داریم به شناخت بیشتر از ظرفیت های همکاری میان بخش های مختلف،از جمله صنعت ،معدن و حمل و نقل بیشتر آشنا بشویم. وی با اشاره به اینکه هم اکنون در بسیاری از صنایع سنگین محصولات آمیکو حضور دارند،این همایش می تواند فرصت های بیشتری ایجاد کند.

این فعال بخش خصوصی خودروسازی ادامه داد: در این همایش شرکت کنندگان با محصولات جدید آمیکو و توانمندی ها و مزیت های آن از تزدیک آشنا خواهند شد. وی اضافه کرد: در واقع آمیکو با توجه به سابقه و همچنین شناختی که از بازار به دست آورده ،محصولاتی که تولید می کند دقیقا برای برطرف کردن نیاز بازار است.

مدیر بازاریابی و تحقیقات آمیکو همچنین با اشاره به فرصت های این همایش تاکید کرد: در این رویداد شرایط ویژه فروشی نیز برای علاقمندان در نظر گرفته شده است.آنها میتوانند از شرایط خرید اقساطی محصول ۲۶۳۱ آمیکو استفاده کنند. بی ریا در خصوص این فروش ویژه توضیح داد: خریداران می توانند برای خرید کامیون ۲۶۳۱،نیمی از مبلغ را نقد و مابقی را در اقساط یک ساله پرداخت کنند.

وی همچنین درباره محصولات آتی این شرکت با اشاره به اینکه به زودی طی مراسمی رسمی آنها معرفی خواهند شد اضافه کرد: به زودی دو محصول از سوی آمیکو به بازار عرضه خواهد شد.یک‌محصوا ۱۹۲۹ است که در زمره خودروهای تجاری و دیگری آسنا اتوماتیک توربوشارژ است.

بنا بر این گزارش ،نخستین همایش شناخت ظرفیتهای همکاری شرکتهای معدنی ،صنایع وابسته به معادن ،شرکتهای حمل و نقل و گروه صنعتی آمیکو با هدف معرفی توانمندی های آمیکو و اعلام نیازمندیهای صنایع معدن و حمل و نقل در بخش خودروهای سنگین و پیکاپ با حضور مدیران معادن و صنایع وابسته و فعالان صنعت حمل ونقل با همراهی انجمن های فولادی و حمل و نقل و اصحاب رسانه برگزار می گردد. در این همایش ضمن معرفی محصولات آمیکو امکان بازدید از محصولات جدید و بهره مندی از طرح فروش ویژه همایش نیز فراهم شده است.

این همایش در روز یکشنبه 29 آبان1401در سالن همایش بین الملل هتل المپیک تهران از ساعت 10.30 تا 15.30 برگزار خواهد شد، همچنین امکان بازدید و بهره مندی از طرح فروش ویژه همایش تا پایان هفته جاری در محل هتل المپیک تهران فراهم شده است.

مزدک شیدایی

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.