کد خبر : 6346
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 بهمن 1399 - 11:42

صف‌های سنگین خرید و فروش سهام در ۱۹ بهمن

صف‌های سنگین خرید و فروش سهام در ۱۹ بهمن

بازار روز یکشنبه ۱۹ بهمن با افزایش تقاضا آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری «پایش بازار»،  امروز یکشنبه (۱۹ بهمن ماه) بازار سرمایه با افزایش تقاضا و مثبت در بیشتر نمادها آغاز به کار کرد.

در بازار شاهد تغییر ساختاری هستیم و تغییر دامنه نوسان که به نظر می‌تواند تغییرات مثبت کوتاه مدتی را در کلیت بازار بدنبال داشته باشد بطوری که در مرحله پیش گشایش نظاره گر رد پای تقاضا در اکثر نماد‌های بزرگ و شاخص ساز هستیم.

برترین صفوف تقاضا و عرضه در بورس و فرابورس در ۵دقیقه ابتدایی پیش گشایش

بورس

بورس

در گروه فرآورده‌های نفتی شاهد آغازی مثبت و متعادل در تمام نماد‌های گروه هستیم بطوری که شپنا با رشد بیش از ۴ درصد و در قیمت ۱۱۱۵ تومان داد و ستد می‌شود. شبندر شروعی مثبت و با دامنه نوسان مثبت ۲ درصد همراه است. شبریز رشد بیش از ۳ درصد دارد و در قیمت ۲۵۴۸ تومان داد وستد می‌شود. شتران در قیمت ۸۴۹ تومان رشد ۲ درصد دارد.

جذاب بودن محدوده‌های قیمتی نماد‌های فلزی‌ها موجب شد تا اکنون افزایش تقاضای بالا نماد‌های فملی و فولاد مبارکه را در سقف قیمت روزانه با صف خرید همراه کند. ذوب رشد ۲ درصد دارد و در قیمت ۳۹۶ تومان داد وستد می‌شود. فزرین در یک قدمی سقف قیمت روزانه قرار گرفت.

بانکی‌ها در سقف قیمت روزانه قرار گرفتند. وتجارت با صف خید بالای ۶۹ میلیون سهمی در قیمت ۲۸۲ تومان دنبال می‌شود. وبملت با رشد حداکثری در قیمت ۳۸۰ تومان صف خرید بالای ۵ میلیون سهم را تجربه می‌کند. وبصادر، وپاسار، ونوین و اکثر تمام نماد‌ها مثبت و پر تقاضا دنبال می‌شوند.

نماد شستا در قیمت ۲۱۸۰ تومان صف خرید بالای ۳۵ میلیون سهمی دارد.

رشد ۱۶هزار واحدی نماگر بورس در ۱۰دقیقه آغازین معاملات امروز

شاخص کل بورس تهران در ساعت ۹:۱۰ در ارتفاع یک میلیون و ۱۵۱هزار واحد قرار گرفته است.

نماد‌های فولاد، فملی و شستا بیش‌ترین تأثیر مثبت و نماد‌های کویر، وتوصا و آسیا بیشترین اثر منفی را بر روند حرکت شاخص گذاشته‌اند.

فراورده‌های نفتی امروز با افزایش تقاضا همراه اند. شپنا, شتران, شبندر, شبریز, شنفت, شرانل, شسپا و شاوان نماد‌های موورد توجه گروه اند. شراز و شپاس مثبت و متعادل داد و ستد می‌شوند.

در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه شاخص کل بورس پس از رشد ۲۰هزار و ۹۹۰واحدی (۱.۸د‌رصد) در ارتفاع یک میلیون و ۱۵۶هزار واحد قرار گرفت و همچنین شاخص کل هم‌وزن با افزایش ۰.۴درصدی مواجه شد.

آخرین قیمت ۲۵۶نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۸۹نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

نماد‌های شستا، کاما، خودرو، خساپا، غزر، ثبهساز و شپنا در گروه پرتراکنش‌ترین‌های بورس و نماد‌های سپیدار، زملارد، وسپهر، شاروم، کزغال، کمرجان و توریل در گروه پرتراکنش‌ترین‌های فرابورس قرار گرفتند.

ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به سه هزار و ۱۸۰میلیارد تومان رسید. حقیقی‌ها تا ساعت مورد اشاره رقمی در حدود ۱۱۰میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.