کد خبر : 2739
تاریخ انتشار : جمعه 18 مهر 1399 - 11:07

شرکت لاین از سرویس وام‌دهی رمزارزی خود رونمایی کرد

شرکت لاین از سرویس وام‌دهی رمزارزی خود رونمایی کرد

پایش بازار-همزمان با استقبال گسترده‌ی فعالان صنعت رمزارزها از سیستم‌های اقتصادی غیرمتمرکز(دیفای)، شرکت لاین از راه‌اندازی سرویس جدید ارائه‌ی وام خود بر پایه‌ی چهار رمزارز مختلف خبر داده است.

 به گزارش پایگاه خبری «پایش بازار»، شرکت پیام‌رسان لاین که در ژاپن استقرار دارد، شرکتی است که نرم‌افزار رایگان لاین را برای ارتباط بلادرنگ تعداد بی‌شماری از تجهیزات الکترونیکی توسعه داده است. بر اساس آمار منتشر شده، تقریباً ۸۰ میلیون کاربر ثبت شده هم‌اکنون از اپلیکیشن شرکت لاین استفاده می‌کنند.

این شرکت مشابه با سایر رقبا همانند شرکت چینی وی‌چت(Wechat) و شرکت کره‌ای کاکائو(Kakao) در سال ۲۰۱۱ راه‌اندازی شده است. شرکت لاین اعلام کرد که یک صرافی رمزارزی به نام بیت‌باکس(Bitbox) را با «کارمزد مبادلات اندک» راه‌اندازی می‌کند.

شرکت لاین در ماه آگوست از کیف‌پول بیت‌مکس(Bitmax Wallet)، شبکه‌ی بلاکچین لاین و پلتفرم مبتنی بر فن‌آوری دفتر کل توزیع شده‌ی خود رونمایی کرده است. ال‌وی‌سی(LVC)؛ اوپراتور صرافی لاین در روز ششم اکتبر اعلام کرد که این شرکت سرویس ارائه‌ی وام مبتنی بر چهار رمزارز مختلف را راه‌اندازی خواهد کرد.

جزئیات سرویس ارائه‌ی وام شرکت لاین

سرویس‌های ارائه‌ی وام رمزارزها در سال ۲۰۲۰ میلادی مورد توجه فعالان صنعت رمزارزها قرار گرفته است و رشد این صنعت همچنان ادامه دارد.

این سرویس جدید شرکت لاین امکان ارائه‌ی وام با استفاده از بیت کوین، بیت کوین کش(BCH)، رمزارز شرکت ریپل(XRP)، لایت کوین(LTC) و اتر(ETH) را فراهم خواهد کرد. وام‌دهندگان قادر خواهند بود در این سرویس از دارایی‌های خودشان(به صورت کارمزد اجاره) کسب درآمد کنند.

اطلاعیه‌ی شرکت لاین اعلام می‌کند که سرویس ارائه‌ی وام رمزارزها در روز پنجشنبه ۸ اکتبر راه‌اندازی خواهد شد و سود وام‌ها در هر روز محاسبه خواهد شد. شرکت لاین پیش‌نیاز‌های ارائه‌ی وام را در روز چهارشنبه به بورس اوراق بهادار توکیو اعلام کرده است.

امکان عودت وام دریافت شده پس از سپری شدن یک روز نیز وجود دارد و طولانی‌ترین مدت زمان ارائه‌ی وام هم‌اکنون هفت روز تعیین شده است. بر اساس گزارش خبرگزاری‌های ژاپنی،  ال‌وی‌سی از هفتم تا سی‌ام ماه جاری کمپینی را برای افزایش نرخ بهره‌ی وام‌ها به ۱۰ درصد اجرا خواهد کرد.

تمرکز لاین بر حوزه‌ی سیستم‌های اقتصادی غیرمتمرکز

شرکت لاین در همین زمان علاوه بر رونمایی از سرویس ارائه‌ی وام خود، تعدادی از برنامه‌های متمرکز کاربردی را در شبکه‌ی بلاکچین لاین راه‌اندازی کرده است. اقدامات اخیر شرکت لاین نشان می‌دهند که توجه این شرکت به حوزه‌ی سیستم‌های اقتصادی غیرمتمرکز معطوف شده است.

در اطلاعیه‌ی شرکت لاین «فهرستی از خدمات سرویس‌دهندگان واسط بر روی شبکه‌ی بلاکچین شرکت لاین» ارائه شده است که هم‌اکنون راه‌اندازی شده‌اند و یا در آینده راه‌اندازی خواهند شد. سرویس‌های واسط اعلام شده بازی آر‌پی‌جی(RPG) بر روی تلفن‌های همراه که توسط بیسکویت‌لبز(Biscuitlabs) توسعه داده شده است را شامل می‌گردد. این بازی در حقیقت نسخه‌ی ژاپنی بازی «داستان شوالیه(Knight Story)» محسوب می‌گردد.

شرکت لاین همچنین به پروژه‌های دیگری همانند سرویس قرارداد دیجیتالی لینک‌ساین(Linksign)، سرویس شبکه‌ی اجتماعی بلاکچینی با نام آفن(Afan)، بازی بلاکچینی در سبک استراتژی با نام اتحاد پادشاهی‌ها(League of Kingdoms)، بازی کریپتودوزر(Cryptodozer) و پلتفرم استریمینگ تتا(Theta.tv) اشاره کرده است.

این شرکت در روز چهارشنبه اعلام کرده است که:

شرکت لاین به ارائه‌ی خدمات مبتنی بر فن‌آوری بلاکچین و فن‌آوری‌هایی که بتوان آن‌ها را با زندگی روزمره‌ی کاربران ترکیب کرد، ادامه خواهد داد.


بیشتر بخوانید:

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.