کد خبر : 23846
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 شهریور 1402 - 14:29

روزهای روشن در انتظار گروه صنعتی ایران خودرو با حضور مجدد نجم الدین

روزهای روشن در انتظار گروه صنعتی ایران خودرو با حضور مجدد نجم الدین
با توجه به حضور مدیری خوشنام و با تجربه چون جواد نجم‌الدین، می‌توان امیدوار بود که با همکاری هم‌دلانه و هدفمند همه اعضای هیات مدیره ایران خودرو، این گروه صنعتی مسیری روشن را برای برون رفت از مشکلات در پیش داشته باشد.
به گزارش پایگاه خبری «پایش بازار» بازگشت نجم‌الدین به حوزه سیاستگذاری خودرو، امید دوباره را به جاده مخصوص در جهت تحول در صنعت خودرو بازمی‌گرداند.
فعالان صنعت خودرو و قطعه‌سازی، وی را مدیری از جنس نظم، تخصص و تحول می‌دانند و می‌گویند با توجه به سبک مدیریت سابقش، صنعت خودرو را به دور از سیاسی‌بازی اداره خواهد کرد و رویکردهای تولیدی، مهندسی و اقتصادی سرلوحه استراتژی مدیریتی وی خواهد بود.
در طی دو دهه گذشته صنعت خودرو، نجم‌الدین تنها مدیرعاملی بود که در حوزه تغذیه خطوط و زنجیره تأمین، قیمت تمام شده قطعات را با آنالیز مهندسی مواد و تفکر رقابتی مدیریت می‌کرد و در دوران مدیریتش در ایران خودرو به سهامداران سود پرداخت کرد.
وی علاوه بر سوابق مختلف درخشانی که در شرکت سایپا و مگاموتور داشته و منشاء اثر در بروز تحولات ارزشمند مدیریتی بوده، با ورود به ایران خودرو نیز مشکلات این مجموعه را تا حد قابل توجهی کاهش داد و افزایش تولید بی‌سابقه و رویایی 800 هزار دستگاه و افزایش سودآوری را تحقق بخشید که این تیراژ تولید بعد از دوره مدیریتی وی دیگر محقق نشد.
وی در دوره زمامداری شرکت ایران خودرو ضمن ساماندهی وضعیت نابسامان شرکت‌های اقماری و کنترل هزینه‌های تولید،‌ موفق شد با انجام پروژه بزرگ بازسازی و نوسازی تجهیزات و ماشین‌آلات برخی خطوط تولیدی، ضمن افزایش ظرفیت تولید، تحولی بزرگ در حوزه چابک‌سازی سازمان و کنترل عاقلانه هزینه‌ها ایجاد کند.
اینکه وزارت صمت تصمیم گرفته تا با بکارگیری مجدد این سرمایه‌های ارزشمند و بی‌تکرار مدیریتی، آغازگر مسیری روشن به سوی آینده‌ای درخشان در این صنعت باشد، فعالین این حوزه و جامعه را امیدوار می‌کند که شعارهای تحولی وزیر جدید، جامه عمل خواهند پوشید.
ضمن آرزوی موفقیت برای مهندس نجم‌الدین، به انتظار می‌نشینیم تا شاهد باشیم که برنامه‌های تحولی وی به عنوان سیاست‌گذار اصلی و رئیس هیئت‌مدیره گروه صنعتی ایران خودرو چه دستاوردهایی را به دنبال خواهد داشت.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.