کد خبر : 19739
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 اردیبهشت 1402 - 19:20

رشد بیش از ۱۵ هزار واحدی شاخص کل بورس

رشد بیش از ۱۵ هزار واحدی شاخص کل بورس
شاخص کل بورس با رشد ۱۵ هزار و ۴۷۱ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۳۰۱ هزار و ۳۷۴ واحدی ایستاد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «پایش بازار»، امروز دوشنبه (۲۵ اردیبهشت) شاخص کل بورس با رشد ۱۲ هزار و ۸۶۹ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۹۸ هزار و ۷۷۲ واحدی قرار گرفت. در انتهای بازار شاخص کل بورس  با رشد ۱۵ هزار و ۴۷۱ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۳۰۱ هزار و ۳۷۴ واحدی ایستاد.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۸ هزار و ۸۱ میلیارد تومان رسید. «وامید»، «میدکو» و «شتران» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «ثبهساز»، «خساپا» و «شتران» سه نماد پر تراکنش بودند.

شاخص کل هم وزن با رشد ۳ هزار و ۸۳۶ واحدی روی پله ۷۵۲ هزار و ۴۴۰ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۱۳ هزار و ۶۰ میلیارد سهم به ارزش ۸ هزار و ۸۱ هزارمیلیارد تومان رسید.

شاخص فرابورس هم با رشد ۲۰۹ واحدی روی پله ۲۸ هزار و ۶۹۰ واحدی ایستاد.

برترین گروه صنعتی بورس
امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ هزار و ۳۰۴ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «انبوه سازی» و «فلزات اساسی» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در بورس
سهام شرکت‌های دکوثر، سخوز، بنیرو بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های حفاری، وتوشه و رتاپ بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.

افزایش و کاهش قیمت در فرابورس
سهام شرکت‌های وگستر، فرزین و فولای بیشترین افزایش قیمت و سهام غشهداب، ثعمرا و سبزوا بیشترین کاهش قیمت را در فرابورس ایران تجربه کردند.

برترین عرضه و تقاضا در بورس
بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های سپر، افران و فیروزا یشترین عرضه فروش را نماد‌های همای، یاقوت و سپر در بورس ایران داشتند.

برترین عرضه و تقاضا در فرابورس
بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های آوند، اعتماد و ثبات بیشترین عرضه فروش را نماد‌های اراد ۱۱۵، اعتماد و نیلی در فرابورس ایران داشتند.

بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس
نماد‌های فجر ۴، دارایکم و ثبهساز بیشترین ارزش معامله و نماد‌ها فجر ۴، ثبهسازو وپارسا ۲ بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.
اراد ۱۲۷۴، اخزا ۹۱۶۴، اخزا ۱۰۲۴ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های دی، کرمان و کارا ۲ بیشترین حجم معامله را در فرابورس تهران تجربه کردند.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.