کد خبر : 2120
تاریخ انتشار : دوشنبه 31 شهریور 1399 - 11:48

خدمات فروش و پس از فروش در گروه بهمن از یکدیگر جدا نیست /محصول سواری بهمن بزودی معرفی خواهد شد

خدمات فروش و پس از فروش در گروه بهمن از یکدیگر جدا نیست /محصول سواری بهمن بزودی معرفی خواهد شد

سطح بالای استاندارد در در حوزه خدمات و فروش محصولات گروه بهمن از اهداف پیش روی این خودرو ساز است

روز جاری گروه بهمن در نشست خبری مدیران حوزه فروش و خدمات پس از فروش خود به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند :

میر منصف مدیر فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن در خصوص عملکرد یکسال گذشته این گروه خودرو سازی گفت :حدود چهار ونیم سالی است با تغییر سهامداری این مجموعه و تغییر ساختار های داخلی هچمون فروش و خدمات پس ازفروش عملکرد های مثبتی در راه پیش رو این شرکت اتفاق افتاد .
امروزه در بسیاری از شرکتهای خودرو ساز داخلی و جهانی فروش و خدمات پس از فروش هیچگاه در کنار یکدیگر نبوده و در قالب یک مجموعه هدایت نشده اما نگاه این مجموعه متفاوت تر از گذشته است و معتقد هستیم فروش و خدمات فروش باید در یک مجموعه برای ارتفا کیفیت و خدمات رسانی به مشتریان فعالیت نمایند .
میر منصف افزود در سال های گذشته بر اساس گزارشات وزارت صنعت توانسته ایم رتبه برتر را در میان شرکتهای خودروساز در حوزه فروش و خدمات پس از فروش کسب نماییم همچنین در خودروهای تجاری توانستیم رتبه اول و سوم را در دو شرکت بهمن دیزل و سیبا موتور به خود اختصاص دهیم و در خودروهای سواری جایگاه دوم را کسب نموده ایم که این نتیجه تلاش همکاران ما در این گروه خودروسازی است .
نظری مدیر مدیر ارتباطات گروه بهمن نیز در ادامه در خصوص عملکرد سازندگی این شرکت در یکسال گذشته گفت در یک سال گذشته توانسته ایم سالن های تولید را باز سازی کنیم و بر خلاف جریان تحریمها نیروهای کار جدید را جذب تولید در گروه بهمن نماییم و تو انسته ایم در سال گذشته خط تولید موتور تیوان را راندازی نماییم ظرفیت این خط تولید ۲۵۰ هزار موتور بروز است که توان گذراندن استاندار یورو ۶ را دارا است.
.
میر منصف در خصوص قطعات تقلبی گفت : قطعات اصلی گروه بهمن در بسته بندی خاص و با لیبل و هولوگرام عرضه می شود که مشتریان می توانند با وارد کردن شماره درج شده برروی لیبل مندرج بروی بسته بندی و ارسال ان به سامانه پیامکی از اصالت قطعه مطمین شوند .
میرمنصف مدیر فروش و خدمات پس از فروش در خصوص خودروی تولیدی سواری خاطر نشان کرد :محصول سواری جدید بزودی معرفی خواهد شد مراحل عقد قرارداد این خودرو به پایان رسیده و در حال حاضر خطوط تولید آماده تولید این خودرو است .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.