کد خبر : 31523
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 24 خرداد 1403 - 16:24

ثبت نام اینترنتی کارت سوخت باز هم محقق نشد

ثبت نام اینترنتی کارت سوخت باز هم محقق نشد
در حالی که با رونمایی از سامانه اینترنتی ثبت درخواست کارت سوخت در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران و با حضور مسئولان نفتی و فراجا، پیش‌بینی می‌شد که این تصمیم از ابتدای خرداد ماه اجرایی شود، همچنان خبری از آن نیست.

به گزارش پایش بازار، ثبت نام اینترنتی درخواست کارت سوخت که قرار بود از ابتدای خرداد ماه امسال اجرایی شود، بار دیگر به تعویق افتاد. از آذر ماه سال گذشته مسئولان نفتی موضوع اینترنتی شدن ثبت نام کارت سوخت را مطرح کردند و بنا بر وعده‌ها قرار بود این تصمیم در بهمن ماه سال گذشته عملیاتی شود که اتفاق نیفتاد.

پس از آن مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش در فروردین ماه سال جاری اذعان کرد که مردم می‌توانند از اردیبهشت امسال به صورت برخط کارت سوخت نوشماره و المثنی را انجام دهند، اما برای بار دوم نیز این وعده محقق نشد.

به گفته مهدی سید هاشمی، مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا، فرایند ثبت‌نام اینترنتی کارت سوخت در خرداد ماه امسال راه‌اندازی می‌شود. اما با گذشت ۲۲ روز از خرداد هنوز این اتفاق نیفتاده است و بنابر گفته محمد صادقی، مدیر سامانه هوشمند شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، ثبت نام اینترنتی کارت سوخت تنها برای خودروهای نوشماره امکان‌پذیر است و ثبت‌نام اینترنتی کارت هوشمند سوخت المثنی نیازمند دریافت اطلاعات تکمیلی از سوی پژوهش و توسعه ناجی است.

این در حالیست که مهدی سیدهاشمی در پاسخ به یکی از رسانه‌ها اعلام کرده بود: تمامی اطلاعات، زیرساخت‌ها و بسترهای لازم از سوی پلیس (بنیاد تعاون فراجا) در اختیار وزارت نفت قرار گرفته است و در حال حاضر مشکلی برای راه‌اندازی این سامانه وجود ندارد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.