کد خبر : 4778
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 18 آذر 1399 - 13:22

تیپاکس صدای مشتریان را درآورد /نارضایتی مشتریان از خدمات تیپاکس بالا گرفت

تیپاکس صدای مشتریان را درآورد /نارضایتی مشتریان از خدمات تیپاکس بالا گرفت

خدمات تیپاکس این روزها آنقدر دچار لغزش شده که مشتریان این مجموعه را دچار مشکلات فراوانی نموده است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «پایش بازار»، مدتهاست تیپاکس به عنوان بک شرکت فعال در حوزه خدمات ارسال مرسولات فعالیت دارد و اصطلاحا ‌بعنوان مبتکر و بنیان‌گذار صنعت کوریر سرویـس در کشورمحسوب می شود

اما این شرکت این روزها با عدم درست نظارت روبروست و گویا با توسعه فعالیت خود مشتریان را دچار مشکلات بسیاری نموده است،بالا رفتن هزینه های ارسال ،ارسال نادرست کالا ها ، پاسخگو نبودن شعب در تهران و شیراز و چند شهر دیگر ، تاخیر در ارسال کالا از مشکلاتی است که مخاطبن پایش بازار ازآن یادکرده اند .اما خبرنگار ما برای پیگیری بیشتر و درستی گفنه های مخاطبین خودتعدادی از مرسولات دچار مشکل مخاطبین را پیگیری نمود ولی تمامی این مرسولات با مشکل مواجه بودند و واحد شکایات تیپاکس در اصل فقط پرونده تخلف نمایندگان را جاری می نماید و از پیگیری برای رفع مشکل خبری در کار نیست.

این مشکلات آنقدر مخاطبین را عصبی کرذه بود که برخی از آنها مدعی بودند تاخیر در ارسال کالا توسط تیپاکس آنها را دچار زیان های مالی فراوانی کرده است

حالا باید دید مدیرعامل و مسئولین این شرکت راهی برای رفع این مشکل دارند و یا باید از دستگاه های نظارتی درخواست نمود تا بر عملکرد این شرکت نظارت کنند

رسانه پایش بازار بر اساس وظیفه رسانه ای خودر پاسخ شرکت تیپاکس را در خصوص این مشکلات منتشر خواهد نمود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.