کد خبر : 4213
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 29 آبان 1399 - 13:50

توقف تولید چند خودرو جدید تا پایان سال

توقف تولید چند خودرو جدید تا پایان سال

رئیس سازمان ملی استاندارد در گفتگو با خط بازار گفت: چند مدل خودرو از استانداردهای لازم برخوردار نبودند لذا به تولیدکنندگان آنان اخطارهای لازم داده شده است

به گزارش پایگاه خبری پایش بازار، کیفیت پایین برخی از محصولات خودروسازی همواره از چالش ها و گلایه مندی ها مردم بوده است. موضوعی که رزم حسینی، وزیر صمت در اولین روزها از آغاز مسئولیتش در وزارتخانه، به آن اشاره کرد و از بابت تولید خودروهای بی کیفیت طی چند دهه اخیر از مردم عذرخواهی کرد.

در همین خصوص دکتر نیره سادات پیروزبخت، رئیس سازمان استاندارد ضمن حمایت و تشکر از رویکرد وزیر صمت گفت: ما خوشحالیم که مدیریت جدید در وزارت صمت به دنبال ارتقا کیفیت خودروهای تولید داخل هستند.

وی با اشاره به اینکه رعایت استانداردها با ارتقا کیفیت محصولات رابطه مستقیم دارد، گفت: سازمان استاندارد به طور جدی پیگیر رعایت استانداردها ۸۵ گانه می باشد.

پیروزبخت با بیان اینکه هر محصول استانداردهای ۸۵ گانه را نداشته باشد، اجازه تولید نخواهد یافت گفت: بر همین اساس تولید پراید و پژو را متوقف کردیم

وی درادامه با اشاره به تصمیمات جدید شورای عالی استاندارد گفت: چند مدل خودرو از استانداردهای لازم برخوردار نبودند لذا به تولیدکنندگان آنان اخطارهای لازم داده شده است.

رئیس سازمان ملی استاندارد افزود: به این تولیدکنندگان تا پایان سال فرصت داده ایم تا استانداردهای ۸۵ گانه را رعایت کنند در غیر این صورت خط تولید آنان متوقف خواهند شد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.