توضيحات بانک ملت درباره اختلال در سامانههاي غيرحضوري
بانک ملت به دلیل اختلال در خدمات سامانههای بانکداری اینترنتی و همراه بانک از مشتریان عذرخواهی و درباره علل آن توضیحاتی ارائه کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «پایش بازار» ،روابط عمومی بانک ملت اعلام کرد: اختلال در ارائه خدمات به مشتریان از طریق درگاههای غیرحضوری شامل همراه بانک و اینترنت بانک ناشی از اقدامات این بانک برای ارتقای زیرساختهای فنی، استفاده از فناوریهای نوین و مهاجرت به سامانه نوین بانکداری متمرکز است.
بانک ملت صمیمانه از مشتریان عزیز پوزش میطلبد و امید دارد با بهرهگیری از فناوریهای مدرن و زیرساختی جدیدی که در دست اقدام است، با افزودن به کیفیت خدمات خود در درگاههای موبایل و اینترنت بانک در روزهای آینده چنین مشکلاتی پیش روی کاربران محترم نباشد.
برچسب ها :اخبار بانک ، بانک ملت
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0