کد خبر : 18867
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 فروردین 1402 - 15:15

توسعه محصولات تجاری،ماموریت جدید سایپا دیزل

توسعه محصولات تجاری،ماموریت جدید سایپا دیزل
با توجه به گفته های مدیر عامل سایپا ،امسال سال بسیار پر ترافیک ،پر خبر و پر محصولی برای سایپا دیزل خواهد بود.در واقع توسعه محصولات تجاری،ماموریت جدید سایپا دیزل در سال جاری باشد که شرکت مادر به عهده اش گذاشته است. باشد.

به گزارش خبرنگار  پایگاه خبری «پایش بازار»، سایپا دیزل طی سال های اخیر با توجه به بروز برخی مشکلات ناشی از تحریم ها ،آنچنان که از آن توقع می رفت،نتوانسته بود حرکت کند.اما با توجه به تولید اتوبوس برقی و پشت سر گذاشتن تست های موفق به نظر می رسد که نه تنها آنها از مشکلات و بحران های تحریم ها به سلامت گذر کرده اند،بلکه آنگونه که تیموری می گوید،قرار است نقش پررنگی نیز در توسعه محصولات کار و تجاری ایفا کنند.

روز گذشته مدیر عامل سایپا در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه سایپا دیزل یکی از قدیمی ترین تجاری سازان کشور است، تاکید کرد : این شرکت در سال گذشته عملکرد مثبتی داشته و حرکت های جدید را نیز برای توسعه سبد محصولات و برطرف کردن نیاز ناوگان حمل و نقل عمومی و تجاری برداشته است.
تیموری با یادآور شدن جایگاه سایپا دیزل ادامه داد: محصولات سایپا دیزل به طور کلی جایگاه خوبی در بازار دارند.به عنوان مثال کشنده سری KX که توسط این شرکت تولید می شود، یکی از خوش نام های در بازار کشور است. استقبال خوبی هم از این محصول شده است نشان می دهد که محصول، دارای قابلیت ها و کیفیت مناسبی است.
وی در ادامه با بیان اینکه توسعه محصول در سایپا دیزل با جوینت ونچر مطرح خارجی ادامه خواهد داشت،تاکید کرد: با عرضه محصولات جدید قطعا سود خوبی به سهام داران خواهد رسید.ضمن اینکه سبد محصولات این شرکت پر تر و متنوع تر خواهد شد.

توسعه متوازن محصول همگام با شرکت مادر

مدیرعامل سایپا ادامه داد : با توجه به نیازها و همچنین توانمندی های سایپا دیزل، گسترش محصولی که در گروه سایپا ادامه دارد، در این شرکت هم هست. به همین دلیل از سال گذشته سایپا دیزل تولید محصولات جدید در رده های مختلف تجاری نیمه سنگین تا سنگین از جمله انواع کامیونت را در دستور کار قرار داده است که در سال جاری تولید می شوند.
تیموری با بیان اینکه کشنده جدید سایپا دیزل که در زمان مقرر معرفی خواهد شد،به حرکت های توسعه محور این شرکت اشاره کرد و افزود : تغییر رویکرد و ایفای نقش جدید در سایپا دیزل کاملا مشهود است. یعنی شرکتی که قبلا زیان ده بوده است و حالا شرایطی بسیار متفاوتی دارد.
وی همچنین باردیگر به همکاری های رو به گسترش این بازوی تجاری سازی سایپا با شرکای تجاری اشاره و تاکید کرد: بخش مهمی وظیفه از افزایش تولید 80 درصدی خودروهای تجاری در گروه سایپا نیز بر عهده سایپا دیزل بوده است.

توسعه خودروهای تجاری

مدیرعامل سایپا همچنین با اشاره به نقش خودوهای حملو نقل عمومی پاک در کاهش آلایندگی شهر ها بیان کرد : از سال گذشته توسعه خودروهای تجاری و حمل و نقل عمومی مورد توجه گروه سایپا قرار گرفته است .سال گذشته در تولید خودروهای تجاری رشد 80 درصدی ثبت شده و سعی بر این است که امسال اکثر خودروهای تجاری را به سمت سی ان جی ببریم تا ضمن کاهش مصرف بنزین به کاهش آلایندگی هم کمک کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.