کد خبر : 25004
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 مهر 1402 - 15:53

تاکید فرماندار جدید شهرستان ری بر حل مشکل مسکن در این شهرستان

تاکید فرماندار جدید شهرستان ری بر حل مشکل مسکن در این شهرستان
فرماندار جدید شهرستان ری با تاکید بر ضرورت حل و فصل مشکل مسکن در ری تصریح کرد: باید تدابیری اتخاذ شود که دیگر نیاز نباشد مردم ری برای استفاده از مسکن ملی به پرند بروند، باید اراضی مورد نیاز برای این منظور در نظر گرفته شده و این مسئله حل و فصل شود.

به گزارش پایگاه خبری «پایش بازار» مهدی باب‌الحوائجی ظهر دوشنبه ۱۷ مهر ماه در جمع خبرنگاران طی سخنانی بیان کرد: برنامه‌هایم در راستای معیشت مردم و برداشتن باری از دوش آن‌ها خواهد بود.

وی خطاب به همه مدیران، مسئولان و اصحاب رسانه شهرستان ری، عنوان کرد: گذشته‌ها و حواشی را کنار گذاشته و همه به میدان بیایید، برای انجام وظایف کاری خود در مسیر پیشرفت قبله تهران دست کمک به سوی مردم و مسئولان دراز می‌کنم، کارهای بر زمین مانده زیادی وجود دارد و باید شبانه‌روز وقت بگذاریم تا نام ری در سایه اتحاد، انسجام، مودت و برادری به برکت سیدالکریم(ع) بدرخشد.

فرماندار ویژه شهرستان ری خاطر نشان کرد: مدیران اولویت‌های ده‌گانه توسعه، رشد، حرکت و خدمت‌رسانی قابل دیده شدن برای مردم را ارائه دهند، تا سندی غنی مبتنی بر اسناد و سیاست‌های بالادستی تنظیم شده و بر اساس آن به اولویت‌های شهرستان بپردازیم.

باب‌الحوائجی کارگروه‌های مسکن، اشتغال و رفع موانع تولید را از مهمترین کارگروه‌ها خواند و تاکید کرد: جلوگیری از کاهش ظرفیت تولیدی کارخانجات و کارگاه‌ها و افزایش اشتغال و بهبود معیشت مردم اولویت‌های بسیار مهمی هستند که باید به آن‌ها بپردازیم.

وی بر ضرورت حل و فصل مشکل مسکن در ری تاکید و تصریح کرد: باید تدابیری اتخاذ شود که دیگر نیاز نباشد مردم ری برای استفاده از مسکن ملی به پرند بروند، باید اراضی مورد نیاز برای این منظور در نظر گرفته شده و این مسئله حل و فصل شود.

فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به در پیش‌ بودن یکی دیگر از عرصه‌های مهم انتخاباتی کشور، بیان کرد: همه ظرفیت‌ها در مسیر وفاق با هدف برگزاری انتخاباتی سالم، دقیق و با مشارکت حداکثری مردم باید انجام و با برگزاری انتخابات، تکلیف نمایندگان به عنوان عصاره ملت روشن شود.

باب‌الحوائجی خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی، گفت: شأن ما شأن خدمتگزاری است، در این راستا باید به دنبال درمان دردها بوده و منتظر نباشیم مردم به دنبال ما بیایند، بلکه ما باید به دنبال مردم و حل مشکلات آن‌ها برویم.

وی افزود: نه با حواشی کار دارم و نه به حواشی پاسخ می‌دهم، در مدت خدمت و مسئولیت به دنبال گره‌گشایی از مشکلات مردم خواهم بود و در این راه همه تلاشم را به کار می‌گیرم./ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.