کد خبر : 7937
تاریخ انتشار : شنبه 12 تیر 1400 - 10:52

بی مسئولیتی محمدرضاگلزار و هایپر کار در قبال جان مردم+ تصاویر

بی مسئولیتی محمدرضاگلزار و هایپر کار در قبال جان مردم+ تصاویر

روز گذشته برای دومین بار برند هایپر کار افتتاح مرکز فروش قطعات خود در تهران را جشن گرفت جشنی که بیشتر به یک کارناوال برای گسترش پیک پنجم کروناشبیه بود و حضور آقای سلبریتی خود عامل اصلی تجمع بسیار مردم بود

به گزارش خبرنگار  پایگاه خبری «پایش بازار»، روز گذشته برند هایپرکار برای بار دوم در دو هفته اقدام به افتتاح شعبه مرکزی خود نمود ،افتتاحی که بیشتر شبیه کارناوال مرگ بود و بی مسیولیتی آقای بازیگر نیز به بدتر شدن این کارناوال صد برابر افزود .افتتاحی که بیشتر شبیه کارناوال مرگ بود درست در ساعتی برگزار شد که ستاد ملی کرونا در حال تصمیم گیری برای تعطیلی تهران بود و از سوی دیگر کادر درمان خسته از کار دوساله بیش از پیش نگران دلتا کرونا بودند .

برند هایپر کار که مدعی راه اندازی بزرگترین مرکز فروش قطعات  است ودر روز گذشته با دعوت از آقای سلبریتی که عملا در برند ایران روور شریک تجاری رضا گلزار با برند رضا روور است اقدام به برپایی افتتاحیه برای مرکز خود کرد آنهم دقیقا در زمانی که کادر درمان با پیک پنجم کرونا درگیر هستد و بسیاری از مردم برروی تخت بیمارستانها با این ویروس منحوس دست و پنجه نرم می کنند .

برگزاری کارناوالی با جمعیت کثیرکه بیشتر حاضرین بانوان بودندو نمی توان آن را یک کلینیک تخصصی نامید با حضور محمد رضا گلزار سلبریتی خاص این روزهای کشور بیشتر شباهت به یک کارناوال مرگ داشت و نکته  دیگر عدم استفاده شخص اقای بازیگر از ماسک بود که در تصاویر و فیلم های منتشر شده از این مراسم بخوبی به چشم میخورد ،اما نکته مهم اینجاست آیا این برنامه با اجازه از ستاد ملی کرونا و یا مراجع ذیصلاح برگزار شده است یا بدون مجوز های لازم و با بی مبالاتی برند هایپر کار و آقای بازیگر اجرا گردیده.

آیا آقای بازیگر واکسن خودرا تزریق نموده؟ که اگر این گونه است باید بداند تزریق واکسن حتی بهترین نوع آن می تواند فرد را به یک ناقل تبدیل کند نزدن ماسک ایشان می تواند بسیاری افراد را دچار بیماری نماید و خانواده های بسیاری را درگیر این ویروس ناخواسته کند و آیا آقای بازیگر که خود را یک سلبریتی می داند و در صفحه اینستاگرام خود از آنها بخاطر حضورشان تشکر میکند می داند امروزه  بسیاری از جوانان و نوجوانان ایشان و همکارانشان را الگوی خود میدانند و نزذن ماسک می تواند تبلیغ برای بی اثر بودن کرونا باشد .

آیا مجموعه هایپر کار برای اجرای این کارناوال مرگ که بیشتر حاضذین در آن جوانان و بخصوص بانوان بودند مجوز های لازم را داشته ؟ حال اگر برگزاری این افتتاحیه که توانسته بود ساعتها ترافیک و ازدحام به همراه داشته باشد با مجوز بوده باید بحال ستاد ملی کرونا افسوس خورد و اگر بدون مجوز های مربوطه برگزار شده حق است ستاد ملی کرونا سریعا نصبت به اقدام خطر ناک هایپر کار و آقای بازیگر اقدام به طرح شکوایه نماید و با مسئولین برگزاری این مراسم و سلبریتی خاص برخورد قضایی صورت گیرد.
لذابا توجه به حضور حجت السلام اژه ای در قوه قضاییه و با توجه به آنچه در شریط کنونی کشور مردم خواستار برخورد با این گونه رفتارها هستند امید است قوه قضاییه و دادستان محترم کشور در صورت صلاحدید نسبت به این اقدام اقای بازیگر و هایپر کار اقدام نمایند.

منبع:خودروپلاس

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.