کد خبر : 4027
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 22 آبان 1399 - 13:27

بررسی نوسانات قیمت مرغ، لبنیات و روغن در مجلس

بررسی نوسانات قیمت مرغ، لبنیات و روغن در مجلس

نوسانات قیمت مرغ، تخم مرغ، لبنیات و روغن نباتی، یکشنبه با حضور مسئولان وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و صمت در کمیسیون کشاورزی مجلس بررسی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری «پایش بازار»، کمیسیونهای تخصصی مجلس شورای اسلامی هفته آینده روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه بررسی موضوعات مختلفی را با حضور مسئولان کشور در دستور کار دارند.

بر این اساس، کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست روز یکشنبه آخرین وضعیت توزیع نهاده ها، همچنین نوسانات قیمت مرغ و تخم مرغ و نیز نوسانات قیمت در زنجیره تولید صنایع لبنی کشور و روغن نباتی را با حضور مسئولان وزارتخانه های جهاد کشاورزی، صمت، بانک مرکزی و تولیدکنندگان بخش خصوصی بررسی می کند.

کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی، روز دوشنبه در نشستی با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت چالش ها و راهکارهای جهش تولید در صنایع و معادن را بررسی می کند.

کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری هم چگونگی ساماندهی نیروی انسانی در وزارت آموزش و پرورش را با حضور وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور به بحث و تبادل نظر می گذارد.

بررسی برنامه ها، اقدامات و رسیدگی به عملکرد اعتبارات هزینه ای و تملک دارائی های سرمایه ای وزارت نیرو نیز جزو برنامه های کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات و بررسی عرضه و توزیع مصالح ساختمانی و قیمت آنها نیز در دستور کار کمیسیون عمران قرار دارد.

همچنین وزرای آموزش و پرورش، نیرو، امور اقتصادی و دارایی، اطلاعات و کشور نیز به منظور پاسخگویی به سوالات نمایندگان راهی کمیسیون های مختلف مجلس می شوند.

بیشتر بخوانید:تولید بیش از ۹۵۰ هزار تن انواع روغن در ۷ ماهه سال ۹۹/ در خصوص تأمین روغن جای نگرانی وجود ندارد

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.