کد خبر : 11968
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 29 شهریور 1401 - 19:49

در پاسخ به پایش بازار مطرح شد

مزیت های رقابتی بتیس در حوزه محافظت الکترونیک

مزیت های رقابتی بتیس در حوزه محافظت الکترونیک
به گفته مدیرعامل مجموعه بتیس، دانش فنی به روز،توان یکپارچه سازی و خدمات پس از فروش از جمله مزیت های رقابتی این گروه هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «پایش بازار»،  امین فواکهی با اشاره به اینکه در حال حاضر این شرکت با تکیه بر بیش از دو دهه فعالیت توانسته است خدمات بسیاری زیادی در زمینه خدمات حفاظت پیرامونی به شرکت ها و صنوف مختلف ارائه بدهد.

وی ادامه داد: در واقع از صفر تا صد کار یعنی طراحی،تامین،نصب،راه اندازی و یکپارچه سازی تصویر،صوت و رکوردر تمام و کمال در بتیس صورت می گیرد.

مدیرعامل مجموعه بتیس با تاکید بر اینکه مجموعه بتیس یک برند با اصالت و با سابقه طولانی در تولید محصولات نظارتی ، کنترلی و حفاظت الکترونیک است، اظهار کرد: این شرکت با پشتوانه بیش از دو دهه فعالیت در زمینه مشاوره ، طراحی، تامین، نصب و راه اندازی و خدمات پس از فروش سیستم های هوشمند مدیریت و نظارت، کنترل تردد و دسترسی، نظارت تصویری، سیستم صوت، درب های اتوماتیک و اعتماد مراکز مهم بخش دولتی و خصوصی کشور را جلب کرده است.

فواکهی افزود: البته در ابتدا بسیاری از شرکت ها برای دریافت چنین خدماتی مقاومت می کردند.به عنوان مثال شرکت ایران خودرو در برابر درب های اتوماتیک های اسپید و یکپارچه‌سازی سیستم تلفن خود مقاومت می کرد اما با تشریح مزایا و پاسخگویی به بحث‌های فنی اکنون مزیت‌های این محصولات به خوبی روشن شده است.

وی ادامه داد :در حال حاضر شرکت ایران خودرو، برج میلاد، سالن اجلاس سران، نهاد ریاست جمهوری، منطقه ویژه صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس، فولاد خراسان، مدیریت اکتشاف نفت ملی ایران، مراکز تجاری اداری همچون ایران مال، فرمانیه، رویال سعادت آباد، فرودگاه امام خمینی بخشی از مشتریان هستند که محصولات بتیس در آنها نصب و راه اندازی شده است.
فواکهی در خصوص اینکه فعالیت بتیس شامل چه مواردی است توضیح داد: بتیس در حال حاضر در ۷ رسته مجزا و تخصصی فعالیت می کند.ضمن اینکه این 7 رسته تفکیک شده و هر کدام تحت نظارت تیم حرفه ای مرتبط و متخصص کار می کنند.

وی بیان کرد: در حال حاضر بتیس با ۱۴ برند جهانی همکاری و مشارکت و نمایندگی دارد . این برندها جزء برترین ها دنیا هستند که این انتخاب ها با وسواس و دقت فراوان انجام شده است. ضمن اینکه برای دور زدن تحریم‌ها در دوره قبل از ترامپ و بعد از ترامپ تمهیدات گسترده و موفقی را با دشواری های فراوان، برنامه‌ریزی و اجرا کردیم که بتوانیم همکاری خود را این برندها را تداوم دهیم.
مدیرعامل بتیس اضافه کرد:بعد از گذر دو دهه از عمر این شرکت در حال حاضر نصب و راه اندازی درب اتوماتیک یکی از محصولات روزمره و دائمی این شرکت به شمار می آید.

فواکهی یادآوری کرد: بتیس نصب و راه اندازی درب های اتومات را از مجموعه های بیمارستانی و درمانی مثل بیمارستان هاشمی نژاد و بقیه الله آغاز و بعد به مجموعه های صنعتی مثل ایران خودرو و پارس خودرو ورود کردیم و موارد مشابه را در صنایع گوناگون انجام دادیم.

فواکهی با بیان این که دوربین مدار بسته و کنترل از دیگر فعالیت های مهم مجموعه «بتیس» بوده است، اظهار کرد: فعالیت در زمینه دوربین های مدار بسته و کنترل تردد را با یک برند هلندی بسیار معتبر، در ایران آغاز کردیم و دوربین های بسیار باکیفیت را در مراکز بسیار حساس و مهمی مثل ساختمان های ریاست جمهوری، سالن اجلاس سران، فرودگاه‌های سراسر کشور، دیتا سنتر بانک ملت و … با همکاری این شرکت نصب و راه اندازی کردیم.

وی سیستم‌های مدیریت هوشمند پارکینگ را از دیگر محصولات و خدمات ارائه شده توسط این شرکت اعلام کرد و گفت: به عنوان مثال روشن از توانمندی «بتیس» در راه اندازی سیستم مدیریت هوشمند پارکینگ باید به اجرای این سیستم در پارکینگ ایران مال را با ۱۷ ورودی و خروجی اشاره کرد که محاسبات فنی دقیقی نیاز داشت و با کوچکترین اشتباه ترافیک این پارکینگ به مسدود شدن بزرگراه خرازی منجر می‌شد اما این کار با نهایت کیفیت اجرا شد؛ به گونه ای که این سیستم نهایتا ظرفیت مدیریت ۳۰ هزار پارکینگ را دارد و فضای پارکینگ وسیع‌تری را از نمونه مشابه خود یعنی دوبی مال مدیریت می‌کند.

مدیرتوسعه بازار شرکت بتیس نیز در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر 70 درصد از درب های الکترونیکی بتیس بومی سازی شده است تشریح کرد: در دوران کرونا محصولی که مورد نیاز مراکز درمانی بود باید از نظر قیمت در سطح متوسط قرار می گرفتند. اما محصول بتیس های تک با فناوری خارجی بود که قیمت بالایی داشت. بنابراین محصولی را به صورت داخلی و متناسب با نیاز بازار داخلی طراحی کردیم.

مهدی امیرآبادی ادامه داد : با اشاره به توسعه فعالیت های این شرکت در زمینه بازاریابی و فروش افزود: طی ۵ سال بازار را رصد کردیم و تمرکز محصولات بتیس را به سوی نیازهای بازار هدایت کردیم و موفق شدیم پروژه های بزرگی مثل بیمارستان شهدای تجریش، بیمارستان فیروزآبادی، بیمارستان شریعتی ۲ و مجموعه برکت و … را عهده دار شدیم.

وی همچنین در خصوص دستاوردهای حضور در نمایشگاه ازبکستان توضیح داد: بازار ازبکستان بازاری بکر است.البته پیشتر ترک ها،روس ها و حتی چینی ها در آنجا حضور داشته اند اما با توجه به نوع محصولات بتیس استقبال از محصولات ما بسیار خوب بود.در واقع ازیک سو کیفیت محصولات و از سوی دیگر قیمت محصولات بتیس برای بازار ازبکستان بسیار جذابیت ایجاد کرده است.

مدیرتوسعه بازار شرکت بتیس با اشاره به اینکه هم اکنون در کشورهایی مانند عمان و آذربایجان نیز کار کرده ایم، اضافه کرد: در واقع ازبکستان را دروازه ورود به آسیای میانه می دانیم.اگر بتوانیم سهم خوبی از بازار این کشور کسب کنیم،می توانیم به راحتی به سایر بازارها نیز ورود کنیم که این مهم در شرف انجام است.

 

خبرنگار: مزدک شیدایی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.