کد خبر : 2227
تاریخ انتشار : شنبه 5 مهر 1399 - 13:31

امیدواریم با همدلی بخش خصوصی و وزیر جدید صنعت بر مشکلات فائق آییم

امیدواریم با همدلی بخش خصوصی و وزیر جدید صنعت بر مشکلات فائق آییم

رئیس اتاق بازرگانی ایران با اشاره به تحصیلات رزم حسینی در زمینه بازرگانی بیان داشت: امیدواریم با همدلی و همفکری با بخش خصوصی که از خصایص رزم حسینی است بر مشکلات فائق آییم.

به گزارش پایگاه خبری «پایش بازار»غلامحسین شافعی امروز در مراسمی که با حضور وزیر پیشنهادی وزارت صنعت در جمع فعالان بخش خصوصی برگزار شد گفت: رزم حسینی آشنایی کامل با مسائل و مشکلات بخش خصوصی دارد و قرار گرفتن فردی مانند وی در راس وزارت خانه ای که سهم بزرگی در اقتصاد کشور دارد می تواند مایه امیدواری برای جبران مافات باشد.

رئیس اتاق بازرگانی ایران افزود: رزم حسینی صاحب ابتکار است و ابداعات بی‌نظیری داشته بطوری که وقتی به خراسان آمد طرحی به عنوان مثلث اقتصادی ایجاد کرد و برای اولین بار این پدیده شکل گرفت که در قاعده آن فعالان اقتصادی و بخش خصوصی قرار داشتند و اضلاع دیگر آن دولت و نهادهای حکومتی و امامان جمعه قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه مدیریت خراسان رضوی همواره مدیریت سختی بوده است، گفت: به معنای واقعی رزم حسینی در آنجا وفاق کامل ایجاد کرد.

وی با اشاره به تحصیلات رزم حسینی در زمینه بازرگانی بیان داشت: امیدواریم مجلس در چنین شرایطی به وی رای دهد تا با همدلی و همفکری با بخش خصوصی که از خصایص رزم حسینی است بر مشکلات فائق آییم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.