کد خبر : 7568
تاریخ انتشار : شنبه 8 خرداد 1400 - 9:38

اعلام شروط فعالیت تالارها و سالن‌های پذیرایی در شرایط کرونا

اعلام شروط فعالیت تالارها و سالن‌های پذیرایی در شرایط کرونا

پس از شیوع کرونا در چند مقطع زمانی و به منظور کاهش سرایت این ویروس کشنده بین مردم، فعالیت تالارهای پذیرایی به حالت تعلیق درآمد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “پایش بازار“، معاون نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ از بازگشایی و فعالیت مجدد تالارهای پایتخت مشروط بر رعایت حداکثری شیوه نامه‌های بهداشتی خبر داد. وی ادامه داد: براین اساس مقرر شد در فضای باز تالارها با در نظر گرفتن فاصله سه متر برای هر صندلی و تأمین فضای هشت مترمربع برای هر نفر، حداکثر با ۳۰ درصد ظرفیت فعالیت و پذیرش مشتری برای خدمات صورت پذیرد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ از بازگشایی و فعالیت مجدد تالارهای پایتخت مشروط بر رعایت حداکثری شیوه نامه‌های بهداشتی خبر داد.

“سرهنگ نادر مرادی” شامگاه جمعه در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد: در پی مکاتبات، رایزنی‌ها و پیگیری‌های مستمر و تلاش همه دستگاه‌ها به خصوص ناجا مبنی بر بازگشایی و فعالیت مجدد تالارها، کمیته امنیتی- اجتماعی ستاد ملی مقابله با کرونا از روز پنجشنبه ششم خردادماه موافقت خود را در خصوص صدور مجوز فعالیت مجدد تالارها مشروط بر رعایت حداکثری شیوه نامه‌های بهداشتی و نظارت دقیق بر اجرای ضوابط و دستورالعمل‌ها اعلام کرده است.

وی ادامه داد: براین اساس مقرر شد در فضای باز تالارها با در نظر گرفتن فاصله سه متر برای هر صندلی و تأمین فضای هشت مترمربع برای هر نفر، حداکثر با ۳۰ درصد ظرفیت فعالیت و پذیرش مشتری برای خدمات صورت پذیرد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ گفت: در خصوص فضای بسته و مسقف تالارها (سالن) علاوه بر الزام رعایت دستورالعمل‌های اعلام شده در فضای باز، رعایت محدودیت پذیرش مشتری در شهرهای قرمز حداکثر تا ۱۵ نفر، نارنجی ۲۰ نفر، زرد ۳۰ نفر و در شهرها با شرایط آبی تا ۵۰ نفر لازم و ضروری است.

پس از شیوع کرونا در چند مقطع زمانی و به منظور کاهش سرایت این ویروس کشنده بین مردم، فعالیت تالارهای پذیرایی به حالت تعلیق درآمد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.