کد خبر : 4219
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 29 آبان 1399 - 15:39

اجرای طرح رسیدگی به وضع معیشتی مستأجران شهر تهران

اجرای طرح رسیدگی به وضع معیشتی مستأجران شهر تهران

رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران از اجرای طرح رسیدگی به وضع معیشتی مستأجران شهر تهران خبر داد

به گزارش پایگاه خبری پایش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج شهرداری تهران، جلسه طرح رسیدگی به وضع معیشتی مستأجران شهر تهران در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در ادامه طرح‌های کمک مؤمنانه، با حضور دبیران شورایاری مناطق ۲۲ گانه شهر تهران و رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران در مجموعه فرهنگی ورزشی شهدا برگزار شد.

در این مراسم، مجتبی سالک، رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران با تأکید بر لزوم هماهنگی شورایاری‌ها و فرماندهان بسیج حوزه‌ها جهت به نتیجه رسیدن این طرح اظهار کرد: بر اساس این طرح، هر منطقه خصوصاً مناطق محروم شهر تهران باید حداقل ۱۰ خانواده مستأجر که در شرایط کنونی، دچار مشکلات اقتصادی شده اند را شناسایی و در راستای بهبود وضعیت معیشتی آنان اقدام کنند.

رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران تصریح کرد: در طرح رسیدگی به وضع معیشتی مستأجران شهر تهران، به دنبال کاهش اجاره‌بهای مسکن با وساطت شورایاری‌ها، ائمه جماعت، مالکین خیر و فرماندهان بسیج حوزه‌ها هستیم تا بتوان در یک حرکت خداپسندانه، بار سنگین هزینه مسکن در زندگی مردم را کاهش دهیم. همچنین، با شناسایی موجران خیّر، منازل مسکونی با اجاره‌بهای پائین در اختیار قشر آسیب دیده قرار گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.