کد خبر : 25207
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 مهر 1402 - 12:10

ابلاغ دستور العمل ارائه تسهیلات ازدواج،جهیزیه و فرزندآوری به بانکها

ابلاغ دستور العمل ارائه تسهیلات ازدواج،جهیزیه و فرزندآوری به بانکها

به گزارش پایگاه خبری «پایش بازار» بانک مرکزی در بخشنامه‌ای به بانک‌های عامل، انتقال سهمیه تسهیلات قرض الحسنه تامین جهیزیه کالای ایرانی به سهمیه تسهیلات ازدواج و فرزند آوری را ابلاغ کرد. بانک مرکزی در بخشنامه‌ای با موضوع “انتقال سهمیه تسهیلات قرض الحسنه تامین جهیزیه کالای ایرانی به سهمیه تسهیلات ازدواج و فرزند آوری” به

به گزارش پایگاه خبری «پایش بازار» بانک مرکزی در بخشنامه‌ای به بانک‌های عامل، انتقال سهمیه تسهیلات قرض الحسنه تامین جهیزیه کالای ایرانی به سهمیه تسهیلات ازدواج و فرزند آوری را ابلاغ کرد.

بانک مرکزی در بخشنامه‌ای با موضوع “انتقال سهمیه تسهیلات قرض الحسنه تامین جهیزیه کالای ایرانی به سهمیه تسهیلات ازدواج و فرزند آوری” به بانک‌های ملی، سپه، پارسیان و سینا اعلام کرد: در صورتی که تا پایان شهریورماه سال 1402 این جزء عملکرد نداشته باشد، منابع آن صرف پرداخت تسهیلات موضوع اجزای 1 و 2 این بند می شود.

براین اساس، سهمیه آن بانک طبق جدول پیوست به سهمیه تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری آن بانک، موضوع اجزا 1 و 2 بند الف تبصره 16 قانون بودجه امسال اضافه می شود.

در این ابلاغیه تأکید شده: حداکثر ظرف مدت یک هفته از تاریخ وصول این نامه موضوع به واحدهای اجرایی ذیربط بانک‌های عامل در سراسر کشور ابلاغ و یک نسخه از ابلاغیه مربوطه به بانک مرکزی ارسال شود./تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.