کد خبر : 1866
تاریخ انتشار : شنبه 22 شهریور 1399 - 11:50

آقای سرپرست بازار خودرو عطش ندارد جیب دلالان پر نمی شود /از خیابان سمیه به خیابان انقلاب بیاید تا راز گرانی خودرو را لمس کنید

آقای سرپرست بازار خودرو عطش ندارد جیب دلالان پر نمی شود /از خیابان سمیه به خیابان انقلاب بیاید تا راز گرانی خودرو را لمس کنید

پایش بازار-سرپرست وزارت صمت دستور دادند تا خودروسازان از ابتدای مهر ماه در هر ماه 25 هزار خودرو  را در مجموع بصورت فروش فوق العاده بفروشند اما گویا نه آقای سرپرست نه تیم زیر دست ایشان علاقه ای به خواندن اخبار و گوش دادن به انتقادات دارند .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری “پایش بازار”،سرپرست وزارت صمت دستور دادند تا خودروسازان از ابتدای مهر ماه در هر ماه 25 هزار خودرو  را در مجموع بصورت فروش فوق العاده بفروشند اما گویا نه آقای سرپرست نه تیم زیر دست ایشان علاقه ای به خواندن اخبار و گوش دادن به انتقادات دارند .

جناب سرپرست چند سوال از شما بعنوان یک منتقد :

آیا سرپرست وزارت صمت وسازمانهای نظارتی زیر مجموعه ایشان در بازار خودرو هم قدمی میزنند ویا فقط در خیابان سمیه ویشت میز هایشان بر بازار نظازت میکنند ؟

آیا میدانند حواله یک خودروی غیر قابل انتقال با نام پژو 405 در هفته گذشته 4 مرتبه خرید وفروش شده است و یا می دانند با تصمیمات اشتباه گذشته وزرای قبلی امروزه بازار خودرو دیگر بازار مصرفی نیست و به یک بازار سرمایه ای تبدیل شده است ؟

آیا آقای سرپرست می دانند امروز تقاوت قیمت پژو 207 در بازار وکارخانه 175 میلون تومان است ؟آیا سرپرست محترم از زیر دستان خود که مدعی کنترل بازار هستند سوال کرده اند شما که بر بازار مرغ وتخم ومرغ ادعای نظارت دارد چرا بر بازار خودرو نمی توانید نظارت کنید؟

آیا تاکنون از اتحادیه خودرو سوال کردیه اید چرا با زیر مجموعه های خود که یکی از عوامل گرانی خودرو هستند برخورد نمی کند ؟آقای سرپرست زیر دستان خود را از پشت میزها به خیابان عباس آباد و انقلاب بفرستید تا راز گرانی خودرو را بهتر بدانید این روزها بنگاههای فروش خودرو بیشتر مارا یاد دوره همی های مجردی می اندازد عده ای دلال جمع می شوند و تا وارد بنگاه ها می شوید بر خودروی شما قیمت های مختلف می گدارند قیمت های که معلوم نیست از کجا سازمان دهی می شوند ؟

سرپرست محترم وزارت صمت آیا وقتی دستور تولید 25 هزار خودرو در ماه را می دهید به فکر عوامل داخلی و خارجی برای واردات قطعات هایتک هستید ، به فکر مطالبات قطعه سازان هستیدو یا باز هم شما میروید وزیری دیگر می آید و باز خودروسازان می مانند و مردم شاکی از خودروسازان ؟

آیا حضرتعالی می دانید اگر خودروسازان با قیمت 5 دردصد نسبت به بازار خودروهای خودر را بفروشند همین امروز تقاضای خرید خودرو صفر خواهد شد ودلالان به بازار های سرمایه ای چون طلا وسکه وبورس کوچ خواهند کرد ؟

جواب همه این ها ساده است نظارت زیر مجموعه های شما بر بازار خودرو نیست شما برای رهبری این وزارتخانه نیازمند مشاورانی واقع بین هستید تا واقعیت ها را بگویند نه آن چیز هایی که شما دوست دارید بشنوید .

اری متاسفانه در سازمانهای دولتی با رفتن یک رییس همه چیز به خاطرات سپرده میشود همانطور که در گذشته در وزارت زیر مجموعه شما همه چیز از جمله ثبت سفارش های شبانه و هزاران اتفاق دیگر به خاطرات سپرده شد .

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.